خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
یرلی گفت :رسانه حرف اول و آخر را در تبادل اطلاعات می زند.
کد خبر: ۹۵۵۷۱۲۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

 

قزوین _ به گزارش خبرگزاری بسیج آئین افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج شهرستان بوئین زهرا با حضور سرهنگ ابراهیم یرلی؛ مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا؛ فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد پنجی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، غفار جعفری؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هادی انصاری؛ مسئول دفتر خبرگزاری بسیج استان، سرهنگ مرتضی امیری نژاد؛ مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا و اصحاب رسانه شهرستان بوئین زهرا افتتاح شد.

در این آئین افتتاح، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الامر(عج) استان به اقدامات و فعالیت های خبرگزاری بسیج در سطح استان و شهرستان ها اشاره کرد و گفت: الحمدلله با تلاش همه دست اندرکاران امر رسانه، اقدامات و فعالیت های خبرگزاری بسیج مورد استقبال همه دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته و خبرگزاری بدون نگاه سیاسی فعالیت همه سازمان ها و ارگان های دولتی را پوشش می دهد.

وی در ادامه افزود: امروز دنیا، دنیای رسانه است و رسانه حرف اول و آخر را در تبادل اطلاعات می زند. از این رو، سپاه نیز نگاه ویژه ای به رسانه و فضای مجازی دارد و در انعکاس اخبار امیدبخش در جامعه فعالیت های گسترده ای انجام داده است.

سرهنگ یرلی، هدف از خبرگزاری بسیج را تقویت مبانی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: ارتقای سطح کیفی اخبار و فعالیت های سپاه و خانواده بزرگ بسیج در خبرگزاری از اهداف اصلی روابط عمومی استان است و خبرگزاری با رویکرد انقلابی و کمک به دولت‌ها پا به عرصه فعالیت گذاشته است و هدف خبرگزاری بسیج تقویت مبانی انقلاب اسلامی است، تمام تلاش روابط عمومی ها، خبرگزاری ها و اصحاب رسانه وابسته به سپاه و بسیج، تقویت و تحکیم اعتقادات و باورهای دینی مردم و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الامر(عج)، در پایان سخنان خود، به موضوع جهاد تبیین در عرصه رسانه اشاره کرد و گفت: یکی از عرصه های مهم و اولویت دار جهاد تبیین‌، مقابله با جریان تحریف و بیان حقایق جامعه است. خبرگزاری بسیج با رویکرد تبیینی و تحلیلی و بیان صحیح رویدادها و مقابله با جریان تحریف دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی. آگاهی بخشی و امیدآفرینی در جامعه اقدامات شایسته ای انجام داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها